Venus aqua 24 face cream

DSC04800

 

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede dag & nacht crème, en ik denk dat ik nu een hele fijne heb ontdekt, namelijk de Venus aqua 24 face cream. Het is een dag én een nacht crème in één. Zoals je kan zien staat er op de verpakking ook: ’24-hour moisturizing’. Moisturizing betekent vocht inbrengend. Ik heb gezien dat Venus nog meer soorten crèmes heeft, maar deze is dus echt bedoeld om je huid te hydrateren.

DSC04798

De crème zit in een potje met een draaidop, er zit 50 ml in. Verder zit er in de verpakking nog een soort van bijsluiter. Daarin staan nog meer producten van Venus beschreven over wat ze voor je huid doen en hoe je ze moet gebruiken. Achterop de verpakking staat ook dat de crème prima gebruikt kan worden als een make-up basis.

DSC04795
De crème in het potje 

DSC04796

Een beetje crème op mijn hand

DSC04797

De crème smeert heel erg fijn uit, en trekt snel in. Ik voel echt aan de crème zelf dat het om een vocht inbrengend product gaat, het is een beetje waterig als je het uitsmeert en ik denk dat het daardoor ook snel intrekt. Mijn huid voelt daarna gelijk zacht aan. Je brengt de crème gewoon aan op een gereinigde huid, elke ochtend en elke avond. Gewoon net als een dag & nacht crème.

DSC04791

Over deze crème ben ik echt heel erg tevreden, ik gebruik hem nu een paar dagen en ik merk gelijk verschil. Mijn huid is veel minder droog, trekkerig en gevoelig. Rode bobbeltjes en geïrriteerde, rode, droge plekjes beginnen langzaam te verdwijnen. Deze plekjes jeukte ook als een malle, en dat begint nu ook steeds minder te worden. Ik denk zelf dat mijn huid gewoon een hydratatie-boost nodig had! Als je een beetje dezelfde probleempjes had als ik, dan kan ik je deze crème echt aanraden. Het is natuurlijk geen wondermiddel die al je puistjes en vlekjes als sneeuw voor de zon zal doen verdwijnen, maar dat kan geen enkel product denk ik. Over de Hema dagcrème voor de gevoelige huid ben ik nu een stuk minder positief, omdat de crème van Venus zoveel beter voor mij werkt. De review van de Hema dagcrème kun je hier lezen. Ik vind dit product zó fijn, dat ik misschien wel nog meer producten van Venus ga aanschaffen!

Je koopt de Venus aqua 24 face cream voor €13,95 bij de Douglas. 

Heb jij ervaring met Venus producten? 

Een gedachte over “Venus aqua 24 face cream

Geef een reactie

