Tag: Let’s get personal

ggsdsd

Ik zag de Let’s get personal-tag bij heel veel bloggers al voorbij komen en ik vond deze erg leuk om te lezen bij anderen. De vragen vond ik ook erg leuk en ik besloot deze tag ook over te nemen.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Ik hoor mijn vriend praten op skype, en een beetje ruis.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Eigenlijk niet echt.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik huil heel snel, maar echt gebroken ben ik dan niet. Wanneer ik dat wel was weet ik niet eens meer.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dat is een lastige… Ik wil later heel graag kinderen, 2 tot 4, maar zeker geen tien! Ik denk dan liever geen op dit moment, tien kinderen is echt onwijs veel. Ik ben dan ook pas 17, misschien denk ik er later wel heel anders over!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, ik besteed er voldoende tijd aan maar zeker niet teveel.

Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik zo lekker ga slapen!

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Jazeker.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Aan me nagels pulken denk ik.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ja, mijn vriendje.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ik heb zoveel redenen om te lachen! Ik ben gezond, een warm huis, genoeg te eten en drinken, familie, vrienden, ik kan naar school toe, ik heb werk en een van de grootste redenen: mijn lieve vriendje die me altijd aan het lachen kan maken.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, mijn vriendje.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee dat denk ik niet. Op sommige momenten zou je dat natuurlijk wel willen, maar alles heeft een reden en uiteindelijk leer je ervan.

Vertel jij je ouders alles?
Een heleboel wel, maar niet alles.

Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?
Aan het heden en de toekomst, maar ik kan me soms ook erg druk maken over het verleden.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Rond de 7 uur.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk het wel.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een glas cola, maar ik ga zo heeeeeeeerlijk thee zetten.

Welk soort bed heb jij?
Een simpel eenpersoonsbed.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Een pessimist, haha. Ik ga altijd van het ergste uit.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Pfoe, dat weet ik niet eens meer. Wij hebben hier thuis geen auto, dus ik zou het echt niet meer weten.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Toscaanse bruiloft, samen met een vriendin.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, helaas wel.

Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?
Chocola en popcorn

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee!

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Ik heb geen flauw idee. Ik huil meer om situaties waar ik in zit, en niet echt veel om personen.

Wat doe je morgen?
Morgen ga ik naar school van 10:30 tot 14:30, daarna ga ik thuis aan mijn blog werken en daarna heb ik eigenlijk niets gepland. In de avond skype ik standaard met mijn vriendje.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Jaa, mijn vriendje!

Houd je van suikerspinnen?
Jawel, je mag me er alleen niet voor wakker maken.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Jaa, tegen mijn vriendje.

Wat is je stemming op dit moment?
Ik ben een beetje moe en duf, maar verder wel vrolijk.

Met wie was je gisteravond?
Gisteravond was ik thuis met mijn moeder, stiefvader, oma en zusje. Ik zat alleen op mijn kamer in bed, met mijn laptop.

Heb je plannen voor dit weekend?
Zaterdag ga ik misschien naar mijn vriendje toe en zondag moet ik werken van 12:00 tot 18:30.

 

Zo, dat was de tag! Ja, ik heb erg veel gepraat over mijn vriendje, maar hij is nou eenmaal ook een heel belangrijk persoon in mijn leven geworden.

Als je de tag leuk vindt, kun je hem natuurlijk overnemen op je eigen blog!

Geef een reactie

