Make-up Mania bij Etos!

etos

Als je beautyblogger Cynthia (www.misslipgloss.nl) volgt, dan is het je vast niet ontgaan dat het make-up mania is bij de Etos. Als je wilt weten wat het inhoudt, lees dan gauw verder!

Make-up mania? Dat betekent dat je 30% korting krijgt op ALLE make-up! Voor mij een goede reden om even inkopen te doen. De make-up mania is gisteren (maandag 3 maart) begonnen en eindigt op 16 maart. Tijd genoeg dus om even langs te gaan. Ik weet nog niet precies wat ik ga halen, maar ik weet wel dat ik nog een foundation wil uit de Maybelline fit-me collectie. Ik had laatst al 2 nieuwe gekocht van Bourjois, maar die zijn toch nét niet mijn kleur. Die van Maybelline is dat wel, en daarom ben ik extra blij dat er nu korting is op alle make-up! Verder ga ik gewoon nog even rondneuzen bij de Etos of ik nog wat leuks zie dat ik graag wil hebben. Als je nog suggesties hebt van fijne producten, dan zou het erg fijn zijn als je die in een reactie achter laat!

Ik vind het erg handig als bloggers dit soort artikelen plaatsen, dus sluit ik me hier bij aan. Vanaf nu zal ik dus elke keer als er een leuke aanbiedingen zijn, en ik er vanaf weet, een artikel plaatsen.

Dus bij deze, ren zo snel als je kunt naar de Etos en heel erg veel shop plezier toegewenst!

Ga jij nog iets halen tijdens de make-up mania? 

Geef een reactie

