Bourjois elk tweede product gratis.

logo_Bourjois_1

Dit is even een korte blogpost tussendoor. Ik wou jullie namelijk even op de hoogte stellen van een hele leuke aanbieding.

Bij de Etos hebben ze vandaag en morgen een actie lopen. Bij elk Bourjois product die je koopt, krijg je de tweede gratis! Daar heb ik natuurlijk even gebruik van gemaakt. Ik heb een nieuwe foundation gekocht, namelijk de Radiance reveal healthy mix, en kreeg daar dus de tweede gratis. Hier komt binnenkort nog een review over online. Ik was voor twee foundations dus afgerond €15 kwijt in plaats van €30, dat vond ik wel een goede deal. Ik had trouwens ook voor een mascara of een blush kunnen kiezen, want alle combinaties zijn mogelijk! Als je dit nog op tijd leest kun je dus even snel naar de Etos rennen om wat producten te scoren.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! 

2 gedachtes over “Bourjois elk tweede product gratis.

Geef een reactie

