Sleek Storm palette

DSC04774

Dit is een oogschaduw palette die ik al een tijdje graag wou hebben. Ik ben niet zo van de felle kleurtjes en ga vaak voor natuurlijk. In het Sleek Storm palette zaten voor mij de perfecte kleuren in! Helaas kun je Sleek niet zomaar bij de drogisterij kopen. Als je Sleek wilt hebben zal je toch opzoek moeten gaan naar een winkel waar ze het wel verkopen, of online even rondneuzen. Ik heb laatst het palette cadeau gekregen van mijn vriend, omdat ik hem zo graag wou hebben. Je snapt natuurlijk wel dat ik er erg (heel erg) blij mee ben!

Toen ik ‘m had, wou ik hem het liefst gelijk gebruiken, maar toen besefte ik me dat ik dit palette ook nog graag wou reviewen. Nu weet ik dat er van dit palette al superveel reviews online staan, maargoed, dan kan die van mij er ook nog wel bij toch?
DSC04763

In dit kartonnen doosje zit het palette.

DSC04764

De ingrediënten.

DSC04767

Zo ziet het doosje eruit. Hij is geheel mat, behalve het Sleek-logo, deze is glanzend. In het palette zitten 12 kleuren.

DSC04769

Dit zijn de eerste drie kleuren van de bovenste en onderste rij.

DSC04775

En dit zijn de swatches. Let er wel even op dat ik geen blanke huidskleur heb maar getint ben. Dit betekent dus dat de lichtbruinere kleuren niet goed te zien zijn op mijn huid.

DSC04773

En de laatste 3 kleuren van de bovenste en onderste rij.

DSC04778

En de swatches. Ook hier zien sommige kleuren er wat anders uit op mijn huidskleur.

DSC04768

Zoals je ziet wordt er bij een Sleek palette een oogschaduwkwast bij geleverd. Dit soort noem je sponsaplicators. Ik kan je vertellen dat ik erg blij ben met dit palette en met de kleuren. De pigmentatie is naar mijn zeggen ook gewoon prima. Ik begrijp nu heel goed waarom iedereen zo enthousiast is over Sleek! Ondanks dat je de bruinere kleuren niet heel goed terug ziet op mijn huid, vind ik het ook erg fijn dat die erbij zitten.

Zoals ik al eerder zei kun je Sleek niet zomaar bij de drogisterij kopen, maar moet je echt opzoek gaan naar een winkel waar ze wél Sleek verkopen, of moet je online even rondneuzen. Ook verschilt de prijs van de palette’s, het kan bij de ene winkel/webshop goedkoper zijn dan bij de ander. De prijs ligt in ieder geval tussen de €9 en €10 per palette. Hou er ook rekening mee dat je bij veel webshops verzendkosten moet betalen. Hoeveel dit is ligt ook weer aan de webshop. 

Plaats een reactie