Catrice Crushed Crystals

DSC04710

Deze nagellakjes wou ik ontzettend graag hebben! Niet omdat ze een liquid sand effect hebben, maar omdat ik de kleurtjes zo mooi vond! Ik was vooral erg benieuwd naar de hele mooie lichtroze kleur, dus die heb ik dan ook gehaald! Ik was super enthousiast toen ik hem eindelijk te pakken had, en ik heb hem ook gelijk gebruikt.

DSC04712

Het flesje ziet er gewoon uit als een normale nagellak van Catrice. Heel simpel dus.

DSC04714

Aangezien roze mijn favoriete kleur is, en ik nog geen licht roze nagellak had, besloot ik voor deze kleur te gaan. Zoals je ziet heet hij 06 Call Me Princess, een hele toepasselijke naam want de kleur is echt prinsessenroze. In het flesje zit 10 ml.

DSC04718

Het enige nadeel aan dat liquid sand effect is dat ik daar kippenvel van krijg. Elke keer als ik met mijn nagel ergens langs ging, kreeg ik kippenvel. Heel vervelend, maar ik was er alsnog super blij mee. Na een paar dagen vond ik het tijd voor een ander kleurtje op mijn nagels. Helaas dacht deze Catrice nagellak daar een beetje anders over, want hij wou er niet af. Misschien kwam het omdat ik een nagellak remover heb zonder aceton, maar de nagellak ging er alles behalve snel en soepel af. Een beetje jammer, maar ik ben er nog steeds enthousiast over! De kleur is erg mooi, droogt redelijk snel en blijft goed zitten (iets té goed misschien).

Je koopt de Catrice Crushed Crystals nagellakjes voor €3,39 bij de Kruidvat. 

2 gedachtes over “Catrice Crushed Crystals

Geef een reactie

