Wishlist #1

large (1)

Ik wil veel, en met veel bedoel ik ook écht veel. Elk leuk kledingstuk, of elk leuk make-up product wil ik graag hebben. Het is heel fijn voor mij dat ik dat graag wil, maar daar heb ik natuurlijk wel geld voor nodig. Het is niet zo dat ik allemaal dure dingen wil van Dior en Chanel, maar meer de budget producten. Maargoed, als al die budget producten zich gaan opstapelen, kom je al gauw uit op een best hoog bedrag. Ik heb het nu meer over de beauty producten, omdat ik niet echt nieuwe kleding nodig heb. Als ik kleding haal, dan haal ik ook best wel veel in één keer. Mijn favoriete kledingwinkel is dan ook de Primark. Je zou zeggen dat het een goedkope winkel is, maar als ik naar de Primark ga, ben ik altijd wel een mooi bedragje kwijt. Maar dan heb je ook wat en kun je weer een paar maanden vooruit. Deze keer staan op mijn wishlist vooral beauty producten en die wil ik graag met je delen!

1.       Sleek Storm Palette
Jaaa, deze staat al een poosje op mijn wishlist. Ik heb nog geen Sleek palette en deze lijkt me echt super. Er zitten mooie neutrale kleuren in, en als ik reviews lees dan schijnt de pigmentatie ook erg goed te zijn!

2.       Nagelriemolie van Essence
Ik keek laatst eens naar mijn nagelriemen en die zien er echt super droog uit. Ik lees veel goede dingen over nagelriemolie, dus ik denk dat ik die van Essence maar ga aanschaffen. Deze kost volgens mij maar €1,99 en dat vind ik een prima prijsje voor een nagelriemolie.
3.       Tangle Teezer
Ook over de Tangle Teezer heb ik veel goede dingen gehoord. Hij zou je haar snel en pijnloos moeten ontklitten en dat is precies waar ik naar opzoek ben! Ik hoop dat ik er eentje kan scoren in de sale.

Tangle-Teezer

4.       Een paar Catrice Crushed Crystals nagellakjes
Vanaf het moment dat ik zag dat deze uit zouden komen, was ik al benieuwd. Nu heb ik enkele swatches gezien en ik ben helemaal verliefd op de lichtroze kleur. Hij heet Call Me Princess en deze wil ik graag uitproberen.

Catrice Crushed Crystals 02 PLUMdogMillionaire

5.       Calvin Klein make-up van de Big Bazar
Dat ze bij de Big Bazar make-up verkopen, dat wist ik al. Wat ik niet wist is dat ze er ook make-up van Calvin Klein verkochten. Ik zag een paar hele mooie blushes en lipsticks waar ik nu erg benieuwd naar ben. De prijs is trouwens ook erg budget, want de producten kosten maar €2,99!

6.       Maybelline Fit me foundation/concealer
Ik was benieuwd welke kleur foundation nou mooi bij mijn huid paste. Ik vroeg bij de Etos om advies, en een van die vriendelijke mevrouwtjes vertelde mij dat ik de Fit Me foundation moest proberen. Ik heb de kleur 315 Soft Honey. De prijs vind ik zelf wel een beetje hoog, namelijk €14,49. Als ik een keertje geld over hou, dan haal ik hem misschien wel! Voor nu ga ik opzoek naar dezelfde kleur foundation, maar dan van een goedkoper merk.

maybelline-fit-me-foundation-315-soft-honey

7.       Garnier Micellair Water
Ook hier hoor ik positieve verhalen over. Ik ben eigenlijk gewoon opzoek naar een soort tonic die snel en makkelijk mijn huid kan reinigen. Micellair water zou zacht zijn voor de huid, en dat lijkt me wel prettig. In de fles zit 400ml en daar betaal je €6,99 voor. Volgens mij is dat best betaalbaar voor zo’n grote hoeveelheid.

 

Zo, dan was dit mijn allereerste wishlist! Wat staat er op jou wishlist? 

Geef een reactie

