My life in 20 questions tag

PhotoGrid_1391860627239

Ik vind dat ik op zich best weinig tags doe, terwijl ik die zelf altijd wel leuk vind om te lezen. Natuurlijk vind ik ze ook erg leuk om in te vullen! Ik zag deze leuke tag bij Jitske (http://glowverdose.blogspot.nl/) en besloot hem over te nemen!

Wat is je lievelingskleur?
Zonder enige twijfel, ROZE!

Wat is je favoriete nummer?
Hmm, ik denk 3, omdat ik op 3 december jarig ben

Wat is jouw droom carrière?
Een baan waarbij je de hele wereld over reist samen met de mensen die je lief hebt! Zo’n soort baan is er denk ik niet.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Hmm, ik heb niet echt een favoriete stad. New York lijkt me wel echt super!

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Ik denk met de trein, maar dan moet het wel rustig zijn zodat je lekker kan zitten.

Wat doe je in je vrije tijd?
Bloggen, afspreken met mijn vriend of met vriendinnen en mijn favoriete series kijken.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Primark en H&M.

Naar welk concert zou je graag gaan?
Een concert van Cris Cab lijkt me wel leuk.

Wat is je favoriete smaak thee?
Munt en gekaramelliseerde peer, en English breakfeast met melk zijn denk ik mijn favoriet. Ik vind bijna alle thee wel heel lekker!

Verzamel je iets?
Niet echt!

Je slaapt niet zonder.
Zonder pyjama, met pyjama aan slapen vind ik het fijnst.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Ik zou de helft daarvan op een spaarrekening zetten om zo rente op te bouwen. Verder zou ik een vakantie naar Dubai, Amerika of Curaçao (of alle 3) boeken. En shoppen! Heel erg veel shoppen.

Wat is je favoriete make-up merk?
Op dit moment denk ik Essence of Catrice, omdat ze allebei budget zijn en toch best goede kwaliteit leveren.

Wat is je favoriete seizoen?
Die heb ik niet, ik vind alle seizoenen leuk! Ik hou alleen echt niet van regen en tegenwind.

Slaap je met de deur open of dicht?
Zeker weten de deur dicht! Anders voel ik me echt niet veilig.

Wat eet je het liefst?
Ik ben gek op sushi en eten met rijst vind ik ook erg lekker!

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Als een leuke manier van tijdverdrijf. Nu heb ik zelf een eigen plekje op het internet waar ik mijn ei kwijt kan over van alles en nog wat!

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee, ik zou wel graag een abonnement willen hebben op de Girlz!

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Skypen met mijn vriendje ❤

Wat is je favoriete parfum?
Viktor & Rolf Flowerbomb en Lancome La Vie Est Belle

Dit was ‘m! Als je hem leuk vind, neem hem dan ook over op je eigen blog! 

Geef een reactie

