Catrice Ultimate Nail Lacquer

DSC04679

In de vorige blogpost vertelde ik al dat ik laatst naar de Kruidvat was geweest en daar wat dingentjes had gekocht. Zo ook een nieuwe nagellak. Dit kleurtje lag in een van de kortingsbakken en was maar €1, dus ik nam ‘m mee.

De enige nagellak die in de bak lag, was de nagellak van Catrice in de kleur 03 Papa Don’t Peach. De naam zegt het al, een perzik-achtig kleurtje. Zo’n kleur had ik nog niet, dus ik was wel benieuwd hoe die mijn zou staan.

DSC04681

Ik vind de kwastjes van Catrice altijd erg fijn lakken!

DSC04684

Catrice belooft een ultieme kleur, ultieme glans en een ultieme dekking. Zoals je ziet, zit er 10 ml in per flesje.

DSC04693
Ik moet echt eens iets doen aan die droge nagelriemen.

Goed, zo ziet de nagellak eruit op mijn nagels. Ik heb twee laagjes gebruikt.

DSC04687

Opzich dekt ‘ie best goed, maar niet ultiem zoals Catrice je belooft. Dit is ook een licht kleurtje, ik denk dat die met 3 laagjes er nog mooier uitziet. De nagellak zelf vind ik niet zo fijn lakken. De lak is heel stroperig en lakt daardoor streperig. Ik vind deze lak ook niet echt heel erg vloeibaar, maar wat meer aan de dikke kant. Voor een euro vind ik het zeker geen miskoop, maar andere lakjes van Catrice vind ik toch wat fijner lakken. Ook bij dit product weet ik niet of het nog te koop is, omdat ik hem uit zo’n kortingsbak heb gevist. In het Kruidvat filiaal waar ik deze had gekocht, lagen er nog best veel in! Als je ‘m wilt hebben, zou ik dus een kijkje nemen in een Kruidvat bij jou in de buurt.

Je koopt deze dus bij de Kruidvat voor €1, als het goed is ligt deze in een van de kortingsbakken. 

2 gedachtes over “Catrice Ultimate Nail Lacquer

Geef een reactie

