Kruidvat Heatprotector review

DSC04652

Ik vind het leuk om met mijn haren bezig te zijn, en dan vooral stijlen of krullen. Ik weet dat als je dit te vaak doet, dat het dan je haren kan beschadigen. De laatste tijd ben ik ook steeds meer bezig met mijn haren, en vond ik dat het wel eens tijd was om een heatprotector aan te schaffen. Ik keek rond bij de Kruidvat en mijn oog viel op de heatprotector van het Kruidvat huismerk.

Best wel budget, dus ik nam ‘m mee! Ik merk zeker verschil als ik mijn haar stijl met of zonder heatprotector. Mijn haar voelt gladder en zachter aan, en als ik geen heatprotector gebruik voelt het heel droog aan en ziet het er ook dof uit. Nu ik de heatprotector heb gebruikt, glanst mijn haar ook meer als ik het heb gestijld.

DSC04654
De ingrediënten.

Ik ben dus zeer tevreden! Ik kan iedereen die nog geen heatprotector gebruikt, zeker aanraden om dat wel te gaan doen. Het is echt zoveel beter voor je haren, en een heatprotector hoeft echt niet duur te zijn.

Je koopt de Kruidvat heatprotector dus gewoon bij de Kruidvat voor €2,39. Er zit 250 ml in.

Geef een reactie

