Catrice limited edtion oogschaduw

DSC04665

Ik was laatst weer bij de Kruidvat, en ik kon het niet laten om even in die leuke (maar hele smerige) kortingsbakken te kijken. In dat soort bakken vind je allerlei make-upjes voor een goedkope prijs. Zo vond ik laatst hier een Catrice nagellak voor €1, een Essence oogschaduw voor €0,50 en een Catrice oogschaduw voor €1. De Catrice oogschaduw ga ik vandaag bespreken.

Zoals je kunt zien is het een donkerpaarse kleur, iets wat ikzelf niet snel zou dragen. Maargoed, ik vond hem er leuk uitzien dus ik nam hem gewoon mee. Het is een limited edition en dat soort producten vind ik altijd wel leuk om te hebben.

DSC04664

Dit is de verpakking. Niet heel erg spectaculair, maar ik vond hem er wel leuk uitzien. Wat ik wel altijd een beetje jammer vind, is dat er van die vervelende prijsstickers op de verpakking zitten die een heel lelijk plaklaagje achterlaten. Maar verder vind ik het er simpel maar leuk uitzien.

DSC04670

Zo ziet de kleur eruit op mijn arm. Opzich wel goed gepigmenteerd, maar ik heb dan ook goed in de oogschaduw lopen wrijven.

DSC04672

Hier heb ik hem wat lichter aangebracht op mijn arm. Zoals je kan zien heb ik een getinte huid, dus het kan zijn dat kleuren er anders uitzien op mijn arm, dan op de arm van iemand die een blanke huid heeft. Daar moet je dus wel eventjes rekening mee houden!

 

DSC04674

Ik heb de oogschaduw hier op, gecombineerd met een donkerbruine kleur van Essence uit de Metal Glam collectie. De mascara is de paarse Get Big Lashes, ook van Essence. In mijn ooghoeken heb ik de op een na lichtste kleur uit een van de Essence Quattro oogschaduwen. Ik heb de kleur  05 To Die For.

Ik vind de paarse oogschaduw kleur best mooi, ikzelf zou hem alleen niet snel opdoen naar school of iets dergelijks. Voor een feestje is ‘ie misschien wel leuk.

Of de oogschaduw nog te koop is in alle Kruidvat fillialen weet ik niet, aangezien het een limited edition is én hij al in de kortingsbakken lag.

Ik kocht hem dus bij de Kruidvat voor €1, gevonden in de kortingsbakken.

Geef een reactie

