Coconut Care reinigingsdoekjes

DSC04648

Ik wou graag nieuwe reinigingsdoekjes uitproberen. Ik had al een pakje reinigingsdoekjes van Albert Heijn, maar mijn huid kon daar niet zo goed tegen. Een vriendin van mij had bij de Action de Coconut Care reinigingsdoekjes gevonden, en ik vond ze zó fijn dat ik ze graag zelf wou hebben. Ik heb besloten om twee pakjes te halen, omdat ik dan weer een tijdje vooruit kan. Vandaag heb ik ze even getest en ik ga laten zien hoe goed (of slecht, wat je maar wilt), ze werken.

Hier boven zie je de verpakking zoals die in de winkel ligt.  Om de doekjes te testen heb ik verschillende soorten make-up op mijn arm gesmeerd en het er vervolgens afgehaald met een van de doekjes.

DSC04655
Dit is hoe het doekje zelf eruit ziet. Eigenlijk als ieder ander reinigingsdoekje. De geur ruikt heel lekker naar kokos (duh) maar is niet heel overheersend of misselijkmakend. Ik vind de geur precies goed.

DSC04650

De ingrediënten.

DSC04657
Op deze foto heb ik lekker zitten kliederen op mijn arm. Er zit van alles op, van foundation tot mascara! De lijst van de gebruikte producten vind je helemaal onderaan het artikel.

DSC04658

En daar ging die dan, dit is het resultaat na één veeg.

DSC04659

En dan is dit natuurlijk het resultaat van twee vegen.

DSC04660

Op deze foto heb ik een paar keer over dezelfde plek zitten vegen, en dit was dan het uiteindelijke resultaat.

Ik heb niet heel erg zitten boenen en drukken, maar het gaat er niet zomaar af. Ik ben zelf best tevreden over de doekjes, ze zijn gewoon budget, de geur is aangenaam, ze laten geen vervelende plaklaag achter en doen eigenlijk wat reinigingsdoekjes horen te doen. Je huid wordt wel vochtig, maar na een minuutje is dit helemaal in je huid getrokken!

Lijst van gebruikte producten;

–          Hema foundation in de kleur 03 (€3)

–          Essence All About Matt fixing compact powder (€2,99)

–          Catrice Absolute Eye Colour 080 Yellow Submagreen (€4,59, maar nu volgens mij in de aanbieding!)

–          Essence Metal Glam Eyeshadow 05 Chocolate Jewelery (geen idee wat de prijs nou precies is)

–          Essence XXL Shine Lipgloss 24 Just Georgeous (€1,79)

–          Max Eyeliner (€0,79 voor 3 stuks)

–          Essence Get Big Lashes Triple Black (€2,39)


Je koopt de reinigingsdoekjes voor €0,79 per pakje bij de Action. Je hebt dan 25 stuks.

Geef een reactie

