Toscaanse Bruiloft

toscaanse bruiloft

fdgfdsgfds

Gister avond (woensdag) ging ik samen met een vriendin naar de bioscoop. Eens in de maand is er hier een Ladies Night, en aangezien zij bijna jarig is, besloot ik haar mee te nemen. De titel zegt het al, we gingen naar Toscaanse Bruiloft. De film was echt super leuk! Ik ga niet verklappen wat er allemaal gebeurt in de film, maar de trailer zegt al een hele boel. Als je op de volgende link klikt, krijg je de trailer te zien: http://www.youtube.com/watch?v=XhWcLin2R-wDe


De verhaallijn was goed en makkelijk te volgen. Er zaten ook leuke acteurs in, zoals Simone Kleinsma en Jan Kooijman. Films met Simone Kleinsma vind ik altijd wel leuk.
Ik heb het idee dat Nederlandse films steeds beter worden. Zo vond ik Verliefd op Ibiza en Mannenharten ook heel erg leuk!

Als je van romantische komedies houdt, kan ik je deze film zeker aanraden. Bij mij in de bioscoop draaide hij dus met de Ladies Night, en dat was erg leuk! Zo staan er verschillende kraampjes, en bij sommige kun je gratis wat leuks krijgen, zoals een geurkaarsje. Je krijgt een welkoms drankje, met de keuze of je hem met of zonder alcohol wilt. Aangezien ik 17 ben, werd het zonder alcohol. Iets na de pauze worden er verschillende prijzen verloot en het word allemaal erg leuk gepresenteerd. Aan het einde van de avond kreeg iedereen een goodiebag met parfum, voetcrème en een bodylotion. Als ze in jou stad ook een Ladies Night organiseren zou ik je ook aanraden om daar naartoe te gaan. Het is wel een stukje prijziger dan een ‘normale’ film, maar je zou even op de site van je bioscoop moeten kijken wanneer het is en hoeveel het precies kost.

Ik heb het in ieder geval heel erg naar mijn zin gehad en ik ga ook zeker vaker naar zo’n Ladies Night!

Geef een reactie

