Hema poederkwast

IMG_8020
Hema poederkwast

 

Geld voor een hele dure make-up heb ik niet. Ik kies vrijwel altijd voor budget merken zoals Essence en Catrice, en dat doe ik met alles wel eigenlijk. Ik gebruik nog niet zo heel lang make-up, mascara en zo wel natuurlijk, maar foundation en poeder bijvoorbeeld niet. Ook gebruikte ik nooit oogschaduw. Ik rol steeds meer en meer het beauty wereldje in en ik vind het heel erg leuk! Zo heb ik dus laatst ook een nieuwe foundation gekocht, maar ik wou er ook poeder bij hebben, en bij poeder hoort een poederkwast.

 

Daar ging ik vorige week donderdag naar opzoek. Ik belandde bij de Hema en ik las niet zo heel veel positieve verhalen over de make-up kwasten die de Hema verkoopt. Ik had hem even grondig onderzocht en het leek mij een prima poederkwast. Zoals ik net al zei, ik was geen meisje die zich dagelijks op maakte en zo, dus ik heb ook helemaal niet zoveel verstand van make-up. Dus ook niet van make-up kwasten, die van de Hema leek mij gewoon prima en ik heb tot op de dag van vandaag geen minuut spijt gehad van mijn aankoop. Het is een simpele poederkwast die prima zijn werk doet, dus ik ben tevreden! Ik vind de haartjes niet te hard, het voelt gewoon fijn aan op mijn huid. Tuurlijk steken er wat haren uit en is het vast en zeker niet de állerbeste kwast ever. Maar voor een beginnende beautylover als mij, is die prima!

Als je zelf ook nog niet zo lang  bezig bent met de make-up wereld ontdekken, dan kan ik je deze kwast heel goed aanraden!

IMG_8017

En nog een keer.

IMG_8029

Hier zie je wat ik bedoel met uitstekende haartjes.

IMG_8027

En nog meer uitstekende haartjes, verder is die gewoon prima te gebruiken.

Je koopt de kwast voor €4 bij de Hema.

3 gedachtes over “Hema poederkwast

  1. Ik heb ‘m zelf ook en vind de kwast erg fijn 🙂 ik heb de uitstekende haartjes gewoon snel ff weggeknipt!

    Als je het leuk vindt dan ben je vandaag van harte uitgenodigd om mee te doen aan mijn linkparty! Hier kun je reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto én een link naar jouw blog! Erg tof toch :D!

    Veel liefs Rosie!

Geef een reactie

