Tosti met pindakaas en banaan

Ik had laatst trek in iets, maar ik wist niet zo goed in wat. Ik had ook gelezen dat een tosti met nutella en banaan erg lekker was, dus die wou ik proberen. We hadden helaas geen nutella meer in huis, maar wel pindakaas! Ik besloot dus een tosti te maken met pindakaas en banaan, en ik vond hem eigenlijk niet zo lekker. Het smaakt gewoon naar warm brood met pindakaas en banaan, niet echt lekker naar mijn mening. Ik maak het dus ook geen tweede keer! Als er liefhebbers zijn van pindakaas en banaan, dan kan ik het wel aanraden.

Wat heb je nodig?

Ja, het spreekt eigenlijk wel een beetje voor zich.

–          Brood naar eigen keuze.

–          Pindakaas naar eigen keuze.

–          Een banaan.

–          Een tosti ijzer.

Hoe maak je ‘m?

Ook dit spreekt weer voor zich omdat het zo simpel is. Je smeert wat pindakaas op je boterham en snijdt de banaan in plakjes. Hoeveel pindakaas je erop smeert en hoeveel plakjes banaan je doet, ligt helemaal aan jezelf. Ik had ook niet zulke dikke plakjes, maar ook dit ligt aan jezelf. Je belegt je boterham met de plakjes banaan en legt er een andere boterham op. Je legt hem dan natuurlijk in de tosti ijzer en wacht tot je tosti klaar is. Hoe lang je hem erin laat, moet je vanzelfsprekend ook zelf bepalen. 🙂

4 gedachtes over “Tosti met pindakaas en banaan

Geef een reactie

