The fairytale tag

.

Ik zag laatst bij Laura van lifebeautystyle (http://lifebeautystyle.blogspot.nl/)  een leuke tag voorbijkomen, de titel zegt het eigenlijk al, The fairytale tag. Naar het Nederlands vertaald dus de sprookjes tag. Ik vond hem erg leuk en besloot bij deze de vragen over te nemen!

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Iedereen heeft wel eens dingentjes die hij/zij graag aan zichzelf zou willen veranderen, ik dus ook! Voor de rest vind ik het wel prima hoe ik eruit zie. 🙂
Doornroosje: Hoe veel uren slaap je elke nacht?
Ik slaap elke nacht ongeveer 7 uur, wat eigenlijk te weinig is voor mij. Ik heb echt minimaal 8/9 uur slaap nodig.
Assepoester: Heb je een avondklok?
Nee die heb ik niet.
Rapunzel: Houd je er van om buiten te zijn?
Ja, ik vind het meestal wel lekker om buiten te zijn!
Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Vertrouwen is een groot woord, dus nee. Maar ik ben niet gelijk wantrouwig ofzo.
De wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Heel makkelijk!
De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ja, een zusje van 3. We vinden het vooral erg leuk om elkaar te pesten, verder gaan we ook vaak samen naar de winkel om boodschappen te doen.
Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Eerlijkheid, humor en vertrouwen.
De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Spinnen! Eigenlijk vind ik alle insecten walgelijk. En balkenbrij! Bah, daar ga ik echt van kokhalzen.
Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Best veel, maar ik zou echt niet weten welke!
De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Niet meer, ik had een konijn en een parkiet.
Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Heel snel chagrijnig en aangebrand.
Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Wereldreis maken.
Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Ik ben 17 en zo voel en gedraag ik me ook.
De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Mijn laptop, er staan veel foto’s en bestanden op, ook van vroeger.
Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Ik zal eerlijk zijn, meer lui.
De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Absoluut niet! Ik heb er echt helemaal niets mee.
De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
De laatste tijd steeds meer ja!
Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Nee, ik ben echt een schijterd, haha.
De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Best wel erg ja, ik kan zo mee janken met een mooie film/songtekst. Of een mooi verhaal.

Dat was ‘m! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en ik zou zeggen: neem hem over! 

Geef een reactie

