Hema dagcrème voor de gevoelige huid review

3525

De verpakking zoals die in de winkel ligt.

Ik was laatst een beetje aan het denken, en toen besefte ik me dat ik mijn huid eigenlijk helemaal niet zo goed verzorg. Ik was een paar dagen later bij de Hema en zag toen hun make-up afdeling waar ik even doorheen liep. Ik zag dat ze verschillende soorten dag crèmes hadden en besloot daar tussen te gaan kijken. In eerste instantie pakte ik de crème voor de droge huid.  Toen ik even verder rond keek zag ik een crème voor de gevoelige huid. En die heb ik!

Ik besloot die te nemen en ik heb er tot nu toe geen moment spijt van gehad. De crème maakt mijn huid lekker glad en het voelt veel fijner aan. Ik moet wel zeggen dat als ik hem aanbreng, ik het gevoel heb dat ik een hele plakkaat laag op mijn gezicht heb, maar dat is een kwestie van tijd zodat de crème goed kan inwerken. Ik ben er eigenlijk heel tevreden over. De verpakking vind ik fijn, er zit nog een plastic laagje onder de dop, waardoor je de crème als het ware nog meer kan ‘afsluiten’. Verder is hij ook heel erg zuinig in gebruik. Het kleine beetje wat op dat plastic laagje zit, is al genoeg om je gezicht/nek mee in te smeren. Ik denk dat ik hier nog wel een tijdje zoet mee ben!

 

3528
In dit potje met draaidop zit de crème.

3526
Zo ziet de crème eruit in het potje.

3527

Dit is hoe de crème eruit ziet op mijn hand.

Je koopt de dagcrème voor de gevoelige huid voor €5,- bij de Hema.

Een gedachte over “Hema dagcrème voor de gevoelige huid review

Geef een reactie

