Action reinigende poriënstrips (neus) review

3522
Dit is de verpakking zoals die in de winkel ligt.

Op dit moment werk ik bij de Action, en zo werkte ik afgelopen maandag ook. Ik had een paar reviews gelezen over verschillende neusstrips en ik was er eigenlijk wel benieuwd naar. Ik had ze zien liggen en besloot ze maar te halen. Toen een collega ze afrekende zei ze er nog bij: ‘Die dingen werken voor geen meter!’. Ik verwachtte er dus ook maar niet teveel van. De verpakking ziet er vrij simpel uit, niet echt bijzonder, maar ook zeker niet lelijk! Eenmaal thuis heb ik ze uitgeprobeerd volgens de instructies die op de verpakking staan.

Toen ik een strip van mijn neus afhaalde, was ik aangenaam verrast! De strip nam super veel mee-eters mee en je zag de dag erna gelijk verschil (ik had héél erg veel mee-eters). De foto’s ervan heb ik er niet bij gedaan, want het zag er nogal onsmakelijk uit. Ik vond ze in ieder geval erg fijn en ik ga er zeker nog meer van halen! Ze zijn ook erg budget en ze werken bij mij gewoon goed. Dat ze bij mij goed werken wil niet zeggen dat ze dat ook bij jou doen! Wel eventjes op letten dus. Ik heb ze ook een tweede keer gebruikt, en toen kwam er lang niet zoveel mee als de eerste keer, ik denk dat dit gewoon komt omdat ik het te kort achter elkaar deed (eerste keer op maandag, tweede keer op woensdag). Ik vind in ieder geval dat ze het proberen zeker waard zijn.

 

3523

In deze verpakking zit de neusstrip.

3524

Dit is de neusstrip zelf, hij zit vastgeplakt op een doorzichtige folie (daarom zie je die niet op de foto).

De strips zijn voor €0,99 te koop bij de Action. Je hebt dan 6 stuks.

Heb jij weleens de Action poriënstrips gebruikt?

4 gedachtes over “Action reinigende poriënstrips (neus) review

  1. Ik hoor hier zoveel over, maar elke keer als ik ze gebruik heb ik geen resultaat. Maybe zit er niets, terwijl ik wel wat zie.. zeg maar. :’) Maar iedereen is enthousiast! Daarnaast zijn ze lekker cheap!

Geef een reactie

