Wat wil ik nog allemaal doen, voor ik doodga?

Goede vraag die ik snel kan beantwoorden. Ik wil namelijk heel erg graag een wereldreis maken! Het klinkt misschien erg cliché, maar daar droom ik al van sinds dat ik een klein meisje was. Ik heb het dan ook niet over een ‘standaard’ wereldreis waarin je alleen de hoofdsteden en de bekendste steden van elk land gaat bezoeken, maar ook mooie onbekende dorpjes en dat soort dingen. Het lijkt mij gewoon super om in elk land wat van die cultuur mee te krijgen en te zien hoe prachtig deze wereld eigenlijk is. Nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe dingen leren lijkt me zo geweldig! Natuurlijk wil ik ook de grote en bekende steden zien, want die zijn ook prachtig!

Dat is dan het eerste wat ik graag zou willen doen voor ik doodga. Het tweede is, kinderen krijgen! Ik vrees natuurlijk wel voor de pijn, maar dat is het vast allemaal waard. Dan wil ik nog graag een keer ontwikkelingswerk gaan doen. Ik denk dat als je eenmaal in zo’n land bent, en je ziet hoe die mensen daar leven dat je dan pas echt beseft hoe goed je hebt eigenlijk hebt. Je gaat niet meer zeuren om de meest kleine dingen omdat je zelf hebt gezien dat het zoveel erger kan. Ik denk dat het een ontzettend goed gevoel geeft om die mensen een beetje te helpen. Verder wil ik graag zo’n mooie bruiloft met een mooie locatie, mooie jurk, bijzondere gasten, leuke receptie met lekker eten en een super romantische huwelijksreis!

Ik denk dat dit wel de 4 dingen zijn die ik écht graag zou willen doen voordat ik doodga.

Wat wil jij nog allemaal doen voor je doodgaat?

Geef een reactie

