Programma’s zoals Jersey Shore & Oh Oh Cherso

tv-jersey-shore06
De Jersey Shore cast.

Iedereen kent ze wel, de tv-programma’s zoals Jersey Shore en Oh Oh Cherso. Je hebt nog veel meer varianten van dit soort tv-programma’s zoals Geordie Shore (de opvolger van Jersey Shore), Oh Oh Tirol (een vervolg op Oh Oh Cherso, maar dan in de sneeuw in plaats van in de zon) en dan heb je ook nog The Valleys, Zon, Zuipen, Ziekenhuis en waarschijnlijk nog veel meer. Tsja, wat vind ik hier nou van? Ik vind het maar een beetje apart. Ik ben sowieso niet het type dat graag uitgaat en drinkt, dus het kan ook daaraan liggen dat ik deze programma’s niks vind.

Ik vind de meiden meestal wat sletterig overkomen (niet allemaal!) en de jongens als van die macho’s. Voor degene die Oh Oh Cherso/Tirol volgden, Elise en Bibi vond ik helemaal niet sletterig overkomen! Oh Oh Cherso komt niet meer op tv, of heb ik iets gemist? Zelf zou ik absoluut niet aan zo’n soort programma mee willen doen. Ik kan niet begrijpen wat er zo leuk is om jezelf zwaar voor lul te zetten op de televisie. Tenminste, ík vind dat het niet echt kan. Ik vind het een beetje ordinair uitzien, en het taalgebruik mag ook wel wat minder. En dan te bedenken dat je ouders het ook zullen zien… Aangezien ik zelf niet in zo’n programma zit (gelukkig!), vind ik het wel grappig om af en toe te kijken.  Mijn voorkeur gaat zeker weten uit naar andere programma’s!

Wat vind jij van programma’s zoals Jersey Shore?

Geef een reactie

