Nieuws

Slaapwandelaar vrijgesproken van verkrachting

Een 37-jarige man is vrijgesproken van verkrachting omdat hij toen aan het slaapwandelen was. Hij heeft toegegeven de 33-jarige vrouw te hebben verkracht, maar hij was zich hier niet van bewust omdat hij dus slaapwandelde. De 33-jarige vrouw is woedend en bang dat verkrachters slaapwandelen zullen gebruiken als excuus om er maar mee weg te komen.

Wat vind ik hiervan?

Tja, ik kan me heel goed voorstellen dat de vrouw woedend is en gewoon een straft eist. Helaas heeft zij hier niks over te zeggen. Ze heeft natuurlijk 100% gelijk als ze zegt dat verkrachters dit als excuus kunnen gaan gebruiken om er maar mee weg te komen. Ik denk niet dat de rechter dit hele voorval écht serieus heeft genomen, want de 37-jarige man kon natuurlijk ook liegen.

Bron:  http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/slaapwandelaar-vrijgesproken-van-verkrachting.aspx

Een 6-jarig jongentje geschorst wegens seksuele intimidatie

Het 6-jarige jongentje Hunter is geschorst op zijn school wegens seksuele intimidatie. Hij gaf een meisje een kusje op haar wang. Volgens de moeder van Hunter, zijn hij en het meisje vriendje en vriendinnetje en was het alleen maar speels bedoeld. Volgens de moeder van het jongentje heeft dit voorval veel invloed op hem gehad. Hij vraagt haar dingen zoals: ‘wat is seks?’. Zij vind dat kinderen van 6 zoiets niet eens horen te vragen. Hunter is al een keer eerder geschorst omdat hij een meisje had gezoend. De schoolleiding hoopt dat door deze tweede schorsing Hunter zijn gedrag gaat aanpassen.

Wat vind ik hiervan?

Toen ik dit las moest ik wel een beetje lachen. Alsof dit jochie hiermee kwade bedoelingen had? Hij weet blijkbaar niet eens wat seks is, anders vraagt hij het ook niet aan zijn moeder. Ik ben het volledig eens met de moeder van Hunter, 6-jarige kinderen horen niet naar dat soort dingen te vragen. Ik kan me voorstellen dat zoenen verkeerd overkomt, maar een onschuldig kusje op de wang? Nee dat vind ik echt pure onzin. Die kindjes weten daar helemaal niets vanaf, over enkele jaren zijn ze het zelfs waarschijnlijk al vergeten! Allemaal ophef om niks dus, vind ik.

Bron: http://www.wtf.nl/kijkbuis/16440/zoen-op-wang-seksuele-intimidatie.html

Wat vind jij hiervan?

3 gedachtes over “Nieuws

  1. Klopt sowieso niets van het verhaal. Als je slaapwandeld ben je buiten bewustzijn maar deze man heeft toegegeven het gedaan te hebben. Is hij toch wel enigsinds bewust geweest van zijn daad en komt er mee weg, misselijkmakend! Zal jou maar overkomen…

Geef een reactie

